Saturday, October 31, 2009

Happy Halloween!!!

Trick or shopping:-)

Elbetteki shopping...

Cadilar bayraminiz kutlu olsun efendim. Bu blogun okuyucu kitlesi de potansiyel cadilar oldugundan onlar icin bu mustesna olan bu gunu kutlmak istedik..Tekrardan cadilar bayraminiz kutlu olsun:-)

Yanimizdaki komsu ve iki kizi {biri bes yas digeri bes aylik} gecen kapimizi calip pumkin bread verdiler. Burda pek yaygin degil tabi bu tur olaylar. Cok tatliydilar:-)



Biz de hemen karsilik hediye aldik buyuk kiza. Az once kapilarini caldim yoktular. Donunce veririm hediyesini. Artik Sofia nin bakmakla yukumlu oldugu iki kopegi olacak:-) hihh hiiihh...
Bu da Halloween nin alis-veris le ilgili olan kismi oldu;-)


En iyi arkadas Sephora hediye karti veren arkadas diyorum. Resimlerde bir hediye kartinin makyaj setine donusmesi goruyorsunuz. Makyaj seti kocaman birsey. Bir kac sene bitmez herhalde. Sadece yarisinin fotografini koymusum:-) Thanks Yulia.. Love you:-)


En iyi magaza sadik musterilerine bedava panty veren magaza diyorum. {hadi onun resmini koymuyorum:-)} Thanks VS... Love you:-)

En iyi ikinci magaza da "buy one get one free" {bir alana bir bedava} yapan olsun o zaman... Harcanacak daha cok kupon var. Thanks Bath&Body Works.. Love you:-)


En iyi elektronik magazasi ise Apple:-) Kayitsiz sartsiz ooo:-) Bu guzel mouse icin de thanks Apple.. Love you:-)


Eee cadilar bayrami bitti.. Kendimi kara cuma ya hazirlayacagim bundan sonra:-)

1 comment:

  1. harika bir post olmusss. alisveris olsun fizana giderim :))

    cantadaki kopise bayildim :)
    benim de gecenlerde yasgunumdu. bir arkadasim victorias secret gift kart verdi. bu hafta icinde bana da victorias yollari gozuktu yani. :))
    sephora'yi hic denemedim. nasil urunleri?

    ReplyDelete