Wednesday, November 4, 2009

O.P.I. Oje.....




Bu ojeler O.P.I nin "2009 Holiday Season" {2009 Noel} oncesi cikardigi urunlerden. Genelde simli kirmizi ve mor tonlar agirlikli bir kreasyon. Tam noel ve yilbasina gore hazirlamislar. Aslinda benim icin en onemli urun su anda O.P.I "Top Coat" yani ojenin ustune surulen saydam koruyucu tabaka. Bu urunle Sally Hansen ojelerden daha fazla randiman almayi umut ediyorum:-)
Resimdekiler soldan saga "glow you so much", "holiday glow", "ink" ve "top coat". Diger resimde de glow you so much uzerine top coat uygulanmis hali var.
O.P.I. nin TR de fiyatlari nedir bilmiyorum ama USA da da ne yazik ki diger markalara {Sally Hansen, Revlon, etc} gore birazcik daha pahali.
Ilgilenenler olursa benimle iletisime gecebilir:-)
These nail polishers are some pieces from O.P.I's "2009 Holiday Series". The colors are mostly reddish and purplish. You can see in the picture left to right: "glow you so much", "holiday glow", "ink" and "top coat". O.P.I nail polishers are little pricey when you compare with the other drug store brands like Sally Hansen, Revlon or etc.

3 comments:

  1. Sanirim onlardan biri merry christmas onun altina da sapphire in the snow =) thats my fav..

    ReplyDelete
  2. Isilcim postta yazdim bendekilerin isimlerini. Aslinda senin yazdiklarin da ayni renklerin simsiz olanlari. Evet kesinlikle ayni tonlar;-)))Beni nedense bu sefer simliler kendine cekmis;-))

    ReplyDelete
  3. yok yahu ben aslinda diger posta yorum yapmistim iki kere onay vermeden bilincsizce kapattim o postu sonra bu onun devamiydi :)

    diyodum ki diger postta su senin holiday glow un altina bi kat suzi skis in the pyrenees yada lincoln park after dark sur yada hic yoksa siyaha yakin bi renkle dene cok guzel oluyo kendini belli ediyo oje =)

    ReplyDelete