Friday, December 18, 2009

Secret Santa

Bu seneki yilbasi cekilisi talihlisine Bath and Body Works' tan "Japanese Cherry Blossom" in hediye setini aldik. Japanese Cherry Blossom bence Bath and Body Works' un "Signature Collection" larindaki en guzel kokusu simdiye kadarki. Her sezon bir kac yeni urun cikartmalarina ragmen hic biri Blossom kadar etkili ve guzel degil. Aslinda hediyenin gercek sahibi olan ailenin kizlari da sete bayilmislar;-))

Bath and Body Works' un kremleri bizim TR ye giderken goturdugumuz belli basli hediye diyebiliriz. Butun aile Bath and Body Works' un kremlerini cok seviyor;-))

Diger resimde de bize gelen hediyelerden biri olan "kurabiye yutmus kardan adam". Diger hediyede su anda hediye ceki formatinda. Bakalim neye donusecek;-)))


4 comments:

  1. bende bayılırım cherry blossom'a ama bath&body'nin bugüne kadar neyini kullandımsa çok güzel :)
    güle güle kullanın hediyeleri de

    ReplyDelete
  2. ayyy guzel ganimetler olmus. :))
    Bath Body works'e bayiliyorm. Japanese Cherry Blossom'un disinda bir de amber kokulu urunleri cok guzel. hatta Japanese Cherry'mi Amber'mi daha guzel kokuyor ikilemi arasinda kararsiz kalmistim. ikisi de cok guzel bence. diger gift card'da ayni yerdense el veya ayak bakimi sepeti alabilirsin. :) gule gule kullan canim..

    ReplyDelete
  3. ahhh ahhh komsun olmak ya da akraba olmak vardi :) gelis gununu 14 gozle beklerdim :)

    bath and body works denemek istedigim bir firma burada bazi sitelerde var ama bi kremi 25-30 dolara geliyor :(
    bilmedigim icin kokularini riske girmek istemiyorum ozellikle sizin orada bu kadar ucuzken :(

    ReplyDelete
  4. Serrosecim;

    Askolsun ne demek. Ne zaman istersen soyle hemen yollarim;-))) Aramizda sadece Pacific var biliyosun;-)))Ciddiyim bu arada;-))

    Zencefilcim;
    Benim kuzenim var "irosko" yaziyorum istediklerini bazen burda;-)) O da ambere bayiliyor;-))Ona amberlisini aliyorum;-)) Bana biraz agir geliyor amber. Ama ikinci secenegim o olurdu kesin;-)))

    Herseylercim;
    Sagol canim;-)))Hediye cekinin oyle cek halinde durmasi su an beni rahatsiz ediyor;-))Haydi alisverise;-))))

    ReplyDelete