Friday, July 9, 2010

Happy Anniversary...

Iki aydir evde yasanan kavgalara, cekismelere, hayir sen cok kullandin yok simdi ben de kalacak seklinde ilerleyen dialoglara bir son vermek ve yildonumumuzu kutladigimiz su gunde evlilik birligimizin selahiyetini korumak icin sevgili hubbym bana da bir IPad 3G almis;-))

IPad' i merak edenler, almayi dusunenler varsa hic vakit kaybetmeden hemen bir tane edinin diyorum. Apple sever bir aile olarak Ipad'e de hayran olduk. Bundan sonra rahatiz artik herkes istedigi gibi kendi oyuncagiyla oynayacak, applicationlarini yukleyecek, e-kitabini okuyacak vs vs...

Hediyemi duyunca hemen amazon dan Ipad kabi siparisi vermistim. Onlarda bugun elime ulasti. Bu rengarenk silikon kaplarin tamami Best Buy ya da Fry's gibi elektronik magazalarindan bir tane icin odeyeceginiz tutara satiliyor. Renk renk aldim ben de hangisini istersem onu kullanirim diye..

7 comments:

  1. anam ipad :D çok özendim yaaaa :( güle güle mis günlerde kullanın :)

    ReplyDelete
  2. ben de diyorumk ki nu ipad niye bu kadar kalın :)güle güle kullan cnm...hakkındaki çeşitli spekülasyonlardan dolayı şimdilik almayı düşünmüyorum :)ama görünüm süper...

    ReplyDelete
  3. Zivizivi;

    darisi basina diyorum o zaman.. guzel alet gercekten..

    Sihirlim;
    Paketi acmadan cekmistim fotolari;-)Cok sagol.. Neler soyluyorlar hakkinda cok ilgilenmedim acikcasi ama biz kari-koca cok sevdik. 3G modeli ciktigi gunden beri kullaniyorduk zaten. Benim icin cok iyi oldu mesela turk televizyonunu ipadden kocaman seyredebiliyorum. Turk tvsi burda aylik 40$. BU sekilde dusununce bir seneden nerdeyse sirf tv den odedigin ucreti cikartiyor. Ben bir suru appplicationu kullaniyorum 3g i actirirsan her daim nettim oluyor. Biz cok sevdik yani ipadi;-))

    ReplyDelete
  4. gule gule kullan sekerim. cok cool bir alet. bende istiyorum baya baya :)

    ReplyDelete
  5. ozeniyorumm ozeniyorummmmmmm! hah almadigim bi o kaldi zaten puuuu :D kiliflar cok ciciii :)

    ReplyDelete
  6. Himm bilmem ki TR de var mi? Wi-Fi modelleri GG da satiliyor galiba..

    Caramelim, evdeki en cool alet su anda ki bizde her turlu appe urunu mevcuttur.. Kiliflar bir alem sorma her hafta rengini degistiriyorum;-))

    ReplyDelete