Monday, September 27, 2010

M.A.C. Venomous Villians

MAC in Disney ile ortaklasa hazirladi gozde koleksiyonu "Venomous Villians" icin artik bekleme suresinin sonuna geldik. VV cok kisa bir sure icerisinde MAC' in web sitesinde, Nordstrom, Bloomingdales, Macy's gibi magazalarda ise de Persembe gununden itibaren satisa sunulacak. Bu koleksiyonun "hot" urunlerinin ilk-bes on dakika icerisinde tukenecegi soyleniyor. Bakalim hep beraber gorecegiz neler oalcak. Eger begendiginiz, aklinizda olan urunler varsa beklemeden hemen alin diyorum;-))

VV satisina aslinda MAC PRO magazalarinda gecen hafta baslandi. Ben de gecen postta yazdigim seyahat nedeniyle Las Vegas tayden LV in meshur caddesi, nam-i diger "the Strip" teki Pro magazasina ugrayarak ilk etapta kacirmak istemedigim aklimda olan urunleri aldim. Hepsi birbirinden guzel.

Magically Cool Liquid Powder gercekten adi ustunde magic gibi sabitleyici;-)) Mutlaka deneyin.


Briar Rose beauty powder i ve Bite of An Apple alligi aldim. Koleksiyondaki bazi BP ve Blushlar GMLoL daki tonlarla nerdeyse tamamen ayniydi.
My Dark Magic ve She Who Dares koleksiyondaki iki mineral far. Mineral farlari kullanmak biraz zor ama olsun;-)


Koleksiyonda tek almam gereken oje de Bad Fairy di. Cunku VV diger iki ojesinin tamamen aynisi olan Orly Cosmic X sersindeki ojeleri daha onceden almistim.

Diger urunleri simdilik pas gectim.. Bakalim bu ara bir daha gidip kurcaliyacagim. Cruella de Vil den bir sey almamisim belki ondan da lipstickeri alip her koleksiyondan birseyler edinmis olurum..

4 comments:

  1. şuann seni çook kıskanıyorum shopping mageee :))) bu serinin hepsini istiyorum ben yaa kullanmayada kıyamam ama olsun benim olsun.. hepsi birbirinden şahane görünüyor.Bad Fairy'nin rengine bayıldım desemm.
    mutlu günlerde kullan

    ReplyDelete
  2. Gule gule kullan SM! Ben de bugun siparis verdim, umarim cancel etmezler orderimi. Ama Bad Fairy OOS idi, pas gectim artik :)

    ReplyDelete
  3. çok güzeller ben bunları görünce fena oluyorum ya çok güzel renkleri,..

    ReplyDelete
  4. Hepsi birbirinden güzel görünüyor, güzel günlerde kullanın...
    Özellikle bite of an apple ve farlara bayıldım!
    Sevgiler,

    ReplyDelete