Friday, July 22, 2011

M.A.C. Semi Precious Collection



Herkese Merhabalar,

Bir sure yazmadiktan sonra ilk postu hazirlamak hep zor oluyor.

Mage bloggerda yokken neler yapti derseniz kisaca hani meshur sozumuz varya "Veni, Vidi, Visa" diye onu soyleyebilirim, cunku zaman aynen oyle gecti. TR ye gittim, ailemi gordum, alisveris yapip geri dondum;-)


Yalniz alisveris olayinda iki tarafi ayni anda idare ettim;-) Burada bulamadigim yerel magazalarda alisveris yaparken bir yandan da MAC in cikarttigi Quite Cute, Bloggers Obsessions, Surf Baby gibi koleksiyonlardan biseyler de aldim. Ilginc anilarim da oldu bu surecte;-) Hibiscus+My paradise icin gece 2 de Nordie ye telefon acmisligim bile var;-) Simdi de Nordie ye ugradigimda senden telefon bekledik diyorlar;-)



Neyse postlara en yeniden baslayalim. Semi Precious koleksiyonu burada cikali epey oldu. MAC severler yakindan takip ediyorlardir zaten. MAC in her sene cikarttigi mineralize koleksiyonun bu seneki versiyonu. Oldukca buyuk bir koleksiyon. Gecen seneki "Stereo Rose" olayi gibi cok cok gozde bir urun olmadi ama genel olarak farlarin kalitesi, pigmentasyonu, uygulanabilirligi vs olarak en basarilisi denilebilinir.



Ben acikcasi fircalara ve MSF lere takilmistim bu koleksiyonda. MSF lerde en cok sevdigim Goldstone oldu. Harika bir brozluk veriyor. Kesinlikle yuzunuze camur bulastirmis gibi yapmayan harika aydinlatan brozlastirici. Goldstone dan sonra favorim Pearl.



Alliklarda yapi olarak eski MB lara gore cok daha iyi. Ancak cok ekstrem degisik renkleri yok. En unique olani Pressed Amber. Bir deneyin derim...


Bir de Temptalia sagolsun "Gem of Roses" efsanesi yaratti. Genel olarak cok cok degisik bir ruj degil ama kesinlikle kendi dudak rengini daha guzel gostermesini sagliyor (AKA my lips but better L/S). Geo Pink de oldukca tatli tonlarda. Goruldugu gibi turuncu durmuyor dudakta.



Fircalara gelince bunlarin ustunde de epey buyuk tartismalar yasandi. Iki tarafli fircayla hedeflenen iki ayri fircanin yaptigi isi tek fircanin yapabilecegi duzeye indirgeyebilmek. Fikir olarak guzel ama pratikte ne kadar kullanilabilir tartisilir. MAC fircalarini artik Cin de uretiyormus. Cin de uretilmesine ragmen kesinlikle diger ikinci kalitede olanlar gibi degiller. Cok yumusak, oldukca guzel, klasik MAC fircalari kalitesindeler. 234, 235 favorim oldu bu seride.




Farlarda da Golden Gaze den baska bir sey almadim. Aklim kalmadi degil;-)



MAC ten alisveris yaparken bir kere alacaginiz urune karar verdikten sonra online almak ya da gidip magazalardan almak arasinda genelde fark olmuyor ama iste elle secme olayi mineralize urunlerde oldukca onemli. Ozellikle bu kolesiyonda ornegin farlarda yari degerli tas efekti verildigi ve bir kac renk tonu bir arada kullanildigi icin ayni renk goz farindan oldukca farkli sonuclar cikabiliyor. Olay tamamen icindeki renk kanallarina bagli. Yesili fazla isterseniz ya da siyahi fazla olsun vs derseniz gidip elinizle secmeniz gerekiyor. Ben de MSF lerde ortasi buyuk almaya ozen gosterdim.


Genelde eglenceli, oldukca genis, gecmis yillara gore cok daha iyi kalitede bir koleksiyon. Dogru biliyorsam bu yakinlarda da TR ye gelmesi lazim. Illaki bir goz atin derim.

Gelelim fotograflara;










Rose Quartz, Goldstone, Pearl MSF





Feeling Flush, Pressed Amber, Warmth of Coral MB




Golden Gaze e/s


Gem of Roses l/s, Geo Pink l/g





Fircalar 179, 235, 234,128





1 comment:

  1. Mage'ciğim aldıklarına bayıldım, en çok da 179'a, inanılmaz yumuşak, harika bir fırça :) güle güle kullan hepsini :)

    ReplyDelete