Thursday, September 29, 2011

Betsy Johnson Accessories @ Nordies

Herkese merhaba...

Gecen hafta Cuma gunu icin blogta neseli birseylere yer vermeliyim deyip Halloween dekorlarini yayinlamistim. Bu hafta da bunu
bozmayalim isterseniz;-)

Bugun MAC in yeni cikardigi Fall Color koleksiyonundan ayirttiklarimi almak icin Nordies e gitmistim. Epeydir bir tadilattir gidiyor Nordieste. Bolum bolum duzeltiyorlar. En son aksesuar-taki bolumunu bitirmisler, gercekten harika olmus. Neler var diye dolasirken Betsy Johnson takilari gozume carpti. Hepsi birbirinden sirin bu guzellikleri sizlerle de paylasmak istedim. Fotograflari telefonumun kamerasiyla cektim evde cekilenler gibi degil malesef.

TR de bizi bekleyen ozel gunler var. Kiyafetlerimi ayarlayinca gitmeden uygun bir iki aksesuar almak istiyorum. O yuzden epey vakit gecirdim bu bolumde.

Daha da ayintili gormek isterseniz tik tik..

Bu arada MAC Fall Color dan ve Art of Powder dan birseyler aldim. Yazilari yazmaya calisirim en kisa zamanda.

Not: ilk fotografta yuruyen merdivendeki helmetli amcayi yok sayiniz;-)

No comments:

Post a Comment