Monday, February 27, 2012

Shop MAC Cook MAC Collection

Selamlar,

Uzunca bir aradan sonra kocaman bir merhaba...

Elos hanimin hayatimiza girmesi ile TR seyahatlarimizin sayisi bir anda tavan yapti diyebiliriz zira iki aileye de uzunca bir sureden sonra gelen ilk bebek olunca herkes kendisiyle vakit gecirmek istiyor dogal olarak. Bu durumda sagolsun fedekarligi cok sevgili hubbycigim yaparak bizi uc ayligina TR ye yolladi. Iste buralara yazmazken biz anane, nine, babaanne, dede, teyzusla sevgi yumagi olmus bir haldeydik;-) Neyse cok sukur sag salim yuvamiza geri donduk, yayinimiza kaldigimiz yerden devam edebiliriz yani;-)

TR deyken
online alip eve yollattigim bir kac urun var ama onlari gelecek postlara sakliyorum. Simdi geri donus postumuzun konusu sevgili MAC in en son cikardigi koleksiyonlardan biri olan Shop MAC Cook MAC koleksiyonu.

Promosyon fotograflarini gordugumden beri buyuk bir ozlemle bekledim bu koleksiyonu acikcasi. Online satisa cikti
gi zaman TR deydim ve en gozde parcalardan biri olan rujlar aninda tukenmisti bile. Daha sonra Nordie den siparisle aldim rujlari. Epey birsey aldim sayilir ama hala aklimda diger quadlar yok degil mesela;-)

Koleksiyonun ozel paketlemelerine de Mage ve Elos ikilisi de ayrica vuruldu.

Aslinda Shop MAC in kutularini Cook MAC e gore daha cici bulduk.




Call Me Bubbles Quad



Merakla beklenen Tendertones.. yummyyy





Koleksiyonun gozdesi rujlar. Innocence Beware! haric tum rujlari aldim. Innocence Beware i zaten daha once Venomous Villance koleksiyonundan almistim.

Naughty Salute, Dish It Up, Quick Sizzle, Runaway Red, Watch Me Simmer


Kissible Lip Colorstan alma niyetim yoktu ama Nordie de bir ara daha ucuza satilinca iki tane de KLC dan aldim.


Neyse bir koleksiyonunda boylece sonuna gelmis bulunuyoruz.

Shop MAC Cook MAC Mart ayinda TR ye gelicekmis. Bence en azindan birer tane tendertone ve Quick Sizzle, Watch Me Simmer ve Dish It Up rujlari kacirmayin derim.


XOXO

No comments:

Post a Comment