Monday, April 23, 2012

Lush Haul Vol I

Herkese merhabalar,

Oncelikle tum Turk ulusunun ve miniklerimizin 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Cocuk Bayrami kutlu olsun. Biz pazari bayram havasinda gecirdik ama bugun icin de Elosla beraber ozel bir seyler yapmayi da planliyorum. 

Blogspot ara yuzunde degisikler yapmis sagolsun ama yeni bir seye alisana kadar bayagi zahmet cekiyoruz. Bakalim yaziyorum birseyler ama yayinlayinca neye benzeyecek cok merak ediyorum;-)

Gelelim asil konumuza. Hafta sonu SF den iki saat kadar guneyde olan Monterey Bay&Carmel gezisi sirasinda Carmel de bulunan LUSH magazasina da ugradik. Bay Area da bir kac tane LUSH magazasi olmasina ragmen bize cok yakin yerlerde yok. Aslinda olmamasi bir yandan da iyi;-) Bu nedenle genelde Carmel e gittikce aliyoruz LUSH urunlerini. Bu postta yayinladiklarim bu hafta sonu alinanlar. Daha once aldiklarimi da ayrica bir postta yayinlarim. 

Oncelikle youtube videolarinda cok methedilen kati sampuanlardan denemek istedigim icin hemen onlardan sectim. Karma Komba ve Seanik bize en guzel gelenler oldu. Ben henuz denemedim ama hubby cok memnun kaldi;-)

Hic cleanserim yokmus gibi denemek icin Herbalism aldim. Gene denemek icin taze maskelerden de Cosmetic Warrior i sectim. Kati sabunlari ise hubby secmis ben gormedim bile;-) Sultana of Soap, Demon in the Dark ve Dirty i almisiz;-) Daha once aldigim sabunlari bir canagin icine yerlestirmistim yeni alinanlari da oraya koydum. Kullanim sirasi gelene kadar goze hitap edecekler. Acikcasi bu guzellikler hep gozumun onunde olsun istiyorum;-)

Mutlu haftalar...
 




No comments:

Post a Comment