Thursday, April 26, 2012

NARS 2012 Summer Collection Liberte Blush

Merhabalar,

NARS bu sene yaz kolleksiyonunu ABD de Nisan ortasi gibi nispeten yaz icin erken sayilabilecek bir zamanda satisa sundu. Gerci daha Sephora ve Nordstrom gibi magazalara gelmedi kolleksiyon ama Nars in online satis sitesinde mevcut su an. Bu yuzden urunleri evirip cevirmeden ilk etapta gozum kapali alacagim urun olan Liberte alligi aldim gecen hafta. Geldiginden beri de severek kullaniyorum aslinda su anda tam buranin havasina gidecek bir tona sahip. Renk tonu olarak NARS "burnished apricot" demis ama yani kayisiyi parlatinca nasil olur simdi tam gozumun onune getiremedim;-) kizil/turuncu tonda bana gore...

Tum kolleksiyon urunlerinin ve Liberte nin swatchlari icin tik tik...

TR ye ne zaman gelecegi hakkinda bir bilgim yok ama burda da cok erken cikarttilar herhalde Mayis ayi icinde gelecektir diye tahmin ediyorum.

ABD den satin almak isteyen olursa da narscosmetics.com dogru adres...




No comments:

Post a Comment